tirsdag den 13. december 2011

Everyday hustle

Det er ikke altid rosenrødt, at leve på disse kanter. Min nuværende ulykke startede allerede sidste uge da skolen fortalte os, at vi ville have fri indtil torsdag i denne uge. Nu er vi et par dage inde i disse forfærdelige dage som vi har valgt, at udholde i verdens røvhul - Bangkok. Dagen i dag har været særlig forfærdelig. I morges var vi nødt til - mod vores vilje - at tilbringe morgenen, med at slikke sol ved poolen. Da vi endelig kunne slippe af sted med, at komme videre i teksten var der desværre ingen vej uden om næste punkt på dagsordenen. Der var få ting der skurede mere i mine ører, men vi måtte indfinde os med, at spise frokost på en upti-wupti-smart sushibar der ligger på vores hotel. Her fik vi vores livs sushi, med store stykker fisk så frisk, at det næsten flygtede fra de håndvarme, perfekt tilberedte ris, de lå og spillede smart på. Jeg har aldrig fået fisk af så vanvittig kvalitet, så jeg var selvfølgelig forfærdet og måtte tvinge stykke efter stykke ned, indtil jeg var så stopmæt, at jeg måtte ligge mig en lille time på hotel værelset.

Billede 221

6519266383_3690ab82d5_b

Nu efter efter et alt for langt og slet ikke rart bad, kan jeg med kun grue for aftenen der ligger foran mig. Jeg har desværre lovet, at sidde til bords på den ovenud lækre restaurant hyde&seek hvor Bangkoks absolut bedste gourmetburgere bliver serveret - med rødvinsbraiseret kæbe af waygu-okse, med colaglaseret pulledpork eller med 6oz waygu hakkebøf - hvem gider det? Giv mig spaghetti/kødsovs! Mit personlige helvede ser ud til, at kulminere i en gang ost og rødvin på hotellet i aften, før jeg ENDELIG kan gå i seng og få lagt denne frygtelige dag bag mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar